A Simple Key For بیماری زونا در بارداری Unveiled

Wiki Article

مصرف سیر-چای سبز و نعناع-عسل-روغن درخت چای-روغن بابونه-روغن گل راعی-روغن اکالیپتوس

اگر بیماری زونا در ماه‌های اول دوره بارداری اتفاق بیفتد، می‌تواند به جنین آسیب برساند، اما خوشبختانه این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید.

بزرگسالانی که هرگز آبله مرغان نداشته‌اند نیز باید این واکسن را دریافت کنند.

حوله ‌ای را در آب سرد فرو برده و بعد از آبكشی روی ناحیه صدمه دیده قرار دهید. هر چه آب خنك ‌تر باشد احساس بهتری خواهید داشت.

غذا‌های حاوی اسید‌های چرب ضروری سالم مانند: آووکادو، زیتون و روغن زیتون، ماهی سالمون دریایی و ماهی‌های مفید دیگر و همچنین مکمل روغن ماهی

دست‌کم نورا به بیمارستان رسیده است. اغلب بیش از یک میلیون نفر از مردم غزه که تصور می‌شود شدیدا نیازمندند، این امکان را نخواهند داشت.

مزونیدلینگ: درمان بیماری زونا جوان‌سازی و رفع لک و جای جوش صورت با مزونیدلینگ

اما او همچنین گفت که هیچ طرفی در جنگ از مسئولیت در برابر اقدامات خود بری نیست، که این شامل تلاش برای ممانعت از کمک‌رسانی به مردم نیازمند غزه هم نیز می‌شود.

این ویروس در سیستم عصبی بدن پنهان می‌ شود و هنگامی كه سیستم ایمنی تضعیف می ‌شود خود را به شكل بیماری زونا نمایان می ‌كند.

اشخاص با سابقه ابتلا به بیماری آبله مرغان در دوران کودکی

به خاطر داشته باشید كه اگر به آسپیرین حساسیت دارید از این فراورده استفاده نكنید.

● بسته به اینکه در چه سه ماهه‌ای هستید، ابتلا به آبله مرغان در دوران بارداری می‌تواند منجر به ناهنجاری‌های مادرزادی شود.

قبل‌ از آن‌، علائم‌ ممكن‌ است‌ شبیه‌ آپاندیسیت، جمع‌ شدن‌ مایع‌ دور ریه‌ یا سایر بیماری‌ ها باشند.

راه پیشگیری از زونا چیست و چطور افراد بالغ از آن در امان می‌مانند؟ بزرگسالانی که ۵۰ سال سن دارند یا مسن‌تر هستند نیز باید واکسن زونا را دریافت کنند که به آن در اصطلاح پزشکی «واکسن ایمن‌سازی واریسلا زوستر» گفته می‌شود.

Report this wiki page